ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը չի առարկել, երբ Իսրայելի վարչապետ Բենիամին Նեթանյահուն այս շաբաթ նրան ասել է, որ Իսրայելը կարող է կրկին հարվածել Իրանին, եթե Իսլամական Հանրապետությունը վերսկսի միջուկային զենքի ստեղծման աշխատանքները՝ հաղորդում է The Wall Street Journal–ը։ ԱՄՆ նախագահը հույս ունի օգտագործել նոր հարվածների սպառնալիքը, որպեսզի համոզի Իրանին ստորագրել միջուկային ռումբի մշակումն արգելող համաձայնագիր։               
 

Եվրոպացի փորձագետներն ուսումնասիրում են սոցիալական բաղադրիչը հայաստանյան բուհական համակարգում

Եվրոպացի փորձագետներն ուսումնասիրում են սոցիալական բաղադրիչը հայաստանյան բուհական համակարգում
10.09.2014 | 15:16

«Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնի» (ՈԱԱԿ) տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանն ընդունեց PL4SD (Փոխադարձ ուսուցանում հանուն կրթության սոցիալական ուղղվածության) ծրագրի փորձագիտական խմբին: Նրանք Հայաստանում են`ուսումնասիրելու մեր երկրի բարձրագույն կրթության համակարգը, մասնավորապես կրթության սոցիալական բաղադրիչը:

ՈԱԱԿ տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանը եվրոպացի փորձագետներին ներկայացրեց Հայաստանում բարձրագույն կրթության առանձնահատկությունները, բուհերի հավատարմագրման գործընթացը, բուհերում առավել հաճախ հանդիպող խնդիրները, ինչպես նաև բուհ-աշխատաշուկա կապի միջոցները:
Եվրոպացի հյուրերը հետաքրքրվեցին, թե ինստիտուցիոնալ հավատարմագրում իրականացնելիս ՈԱԱԿ-ն որքանով է հաշվի առնում սոցիալական բաղադրիչը: Ի պատասխան պարոն Թոփչյանը նշեց, որ ինստիտուցիոնալ հավատարմագրման 10 չափանիշներից մեկը հենց հասարակական պատասխանատվությունն է:
Անդրադարձ կատարվեց նաև ՈԱԱԿ-ի սոցիալական պատասխանատվությանը: Այդ համատեքստում քննարկվեց հոկտեմբերի 20-24-ին կայանալիք «Կրթության որակի շաբաթ» համաժողովների շարքը, որի շրջանակներում ՈԱԱԿ-ն արդեն երկրորդ անգամ մեկ հարկի տակ կմիավորի կրթության ոլորտի հայաստանյան և միջազգային առաջատար մասնագետներին:
Քննարկվեցին նաև ՈԱԱԿ-ի կառուցվածքը, իրավասությունները, ոլորտը կարգավորող օրենսդրական դաշտը:
PL4SD-ն եռամյա ծրագիր է (մեկնարկել է 2012-ին), որը ֆինանսավորվում է ԵԽ «Ցկյանս ուսումնառության» ծրագրի շրջանակներում: Նպատակն է, տարբեր երկրների փորձն ուսումնասիրելով և արդյունքները մեկտեղելով, կրթական քաղաքականություն մշակողներին և իրականացնողներին ռեսուրսներ տալ`եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքում կրթության սոցիալական ուղղվածությունն ապահովելու համար:

Դիտվել է՝ 1026

Մեկնաբանություններ